MEGRENDELÉS folyamata:
- webshopban
- e-mailben: iroda@szigetelesvasarlas.hu címünkre
- telefonon: +36-70-77-99-377 telefonszámunkon
amelyik Önnek kényelmesebb.
A megrendeléshez szükséges információk:
- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)
- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)
- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)
- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)
- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)
- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)
FIZETÉS: DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata
- A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam e-mail mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.
A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.
- FIZETÉSI MÓDOK:
- előreutalással díjbekérő alapján
- készpénzes befizetéssel országosan bármely OTP Bank fiókban, az OTP Banknál vezetett folyószámlánkra
A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.
- ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről
Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.
Számlázó programunk e-mailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.
CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata
- GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus e-mail értesítést küld a várható érkezésről.
A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.
- A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
- A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik.(7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.
Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!
- A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
- A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen! A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
- Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni. Amennyiben raklapon érkezett az áru, kérjük mindenképpen írja rá a szállítólevélre, hogy Önnél maradt a raklap, vagy vissza adta a sofőrnek. A raklapnak van egy díja, amit le kell számláznunk, mennyiben Önnél marad a raklap.
VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor
- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.
- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.
- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!